دنیای عجیب

 دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

رمز عبور و نام کاربری نسخه آزمایشی Test مي باشد

 

نرم افزار ECOBox Small 2012 محصولی از شرکت مهندسی نرم افزار سایکو، یک نرم افزار رایگان جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق اینترنت می باشد.
 نسخه اول این نرم افزار که در تاریخ 14 آذر 90 عرضه شد توانست در مدت کمتر از یک ماه بیش از 24000 بار دانلودشده و بیش از 18000 کاربر در سراسر ایران و خارج از کشور جذب نماید.
هم اکنون گروه نرم افزاری سایکو با سابقه 8 ساله در این زمینه و ارسال حدودا 1600000 عدد پیامک در ماه با افتخار نسخه دوم این نرم افزار را منتشر کرده است که با قابلیت های ویژه ای به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

برخی از امکانات و ویژگی های این نرم افزار:
- طراحی شده در دو نسخه تحت وب و تحت ویندوز
- شماره 8 رقمی اینترنتی رایگان با پیش شماره 3000 
- قابلیت تشخیص شماره های واگذار نشده از طرف شرکت مخابرات ایران و عدم کسر هزینه برای آنها 
- پیگیری دقیق وضعیت پیامک ارسال شده (رسیده به گوشی، رسیده به مخابرات و ...) 
- قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی به صورت مستقیم و آنی
- قابلیت ارسال پیامک بر اساس شهر و استان و پیش شماره
- قابلیت ارسال پیامک با یک شخص یا یک گروه 
- قابلیت ارسال پیامک به صورت بازه ایی 
- قابلیت ارسال پیامک به صورت نظیر به نظیر 
- قابلیت ارسال پیامک هوشمند با متن متغییر به صورت اتوماتیک 
- قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات از سایر برنامه ها مانند اکسل 
- قابلیت چاپ اطلاعات به شکل ها گوناگون 
- قابلیت یافت اطلاعات تکراری و حذف آنها 
- قابلیت کار با هر نوع اینترنت از قبیل ADSL و Dialup و Wireless و ... 
- سرعت ارسال بسیار بالا، حدودا 120000 عدد پیامک در ساعت 
- سیستم قدرتمند برای مدیریت اطلاعات کاربران 
- سیستم دقیق گزارشات برای ارائه گزارشاتی متنوع از عملکرد سیستم 
- قابلیت دریافت پیامک 
رقابلیت ذخیر متن پیامکها جهت استفاده در آینده 
- شارژ آنلاین اعتبار پیامک 
- پشتیبانی آنلاین و تلفنی در ساعات اداری 
- ظاهری ساده و زیبا و کاربر پسند 
و ...



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان، که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را برایتان فراهم می آورد و هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، مالزی، ماکائو و ترکیه می باشد. هم اکنون نسخه ی کامپیوتر این نرم افزار فوق العاده نیز وارد بازار شده است و به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر خود، با استفاده از هر یک از اعتبارها یا QR code reader روی نرم افزار موبایل خود، به اکانت LINE خود متصل شوید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما با هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا بسیار خوب می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. با استفاده از این نرم افزار مسنجر می توانید در هر جای دنیا که هستید هم چنان با دوستان و خانواده ی خود در تماس باشید. این نرم افزار دارای بیش از 250 شکلک و استیکر جالب است که مکالمه های شما را سرگرم کننده خواهد کرد.



ادامه مطلب

 دانلود از آپلودکده

 دانلود از پیکوفایل

 

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلودکرد.

برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتانعکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید. برای تنظیمات ورودی و خروجی صدا و تصویر می توانید از بخش settings نرم افزار وایبر به خوبی حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را سفارشی کنید تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس notification مورد نظر برای شما اعمال شود. اضافه بر این می توانید تماس صوتی و تصویری خود را از دسکتاپ به تلفنتان هدایت کنید. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Viber:
- سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی
- برقراری تماس صوتی-ویدیویی
- امکان انتقال تماس از کامپیوتر به تلفن همراه 
دانلود آسان عکس و فیلم
- تنظیم آسان ورودی و خروجی صدا و تصویر با استفاده از بخش settings
- امکان سفارشی سازی وایبر تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس، notification مورد نظر برای شما اعمال شود
- و ... 


ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد